Strona Główna


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowa strona Bałtyk-Bieszczady
Autor Wiadomość
kurier 

Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 48
Skąd: katowice
Wysłany: Pią Lut 25, 2011 8:17 am   Nowa strona Bałtyk-Bieszczady

chce pochwalić nowa stronke maratonu :mrgreen: bardzo fajna grafika i pomysł :!: i nawet juz zaczęła działać.
Poza zakładkami klubu 1008 , triumfatorzy jedno, dwu trzy i czterokrotni.
Da sie cos z tym zrobić ? :razz: [/b]
_________________

 
 
Poziom: 5 HP   0%   0/81
   MP   100%   38/38
   EXP   76%   10/13
Robert 
Administrator

Wiek: 55
Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 306
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Lut 25, 2011 8:26 am   :-)

Witaj serdecznie

Wielkie dzięki za pochwały :-)

Oczywiście że się da wszystko zrobić. Oskar kończy robić skrypty które na podstawie istniejących danych - przy zawodniku przedstawią jego historię wyników i zakwalifikują do właściwego klubu. X2 X3... itp
Proszę o przesyłanie aktualnych fotek
W fazie końcowych testów jest już również nasz sklep :-)

Pozdrawiam
 
 
Poziom: 16 HP   0%   0/556
   MP   100%   265/265
   EXP   35%   14/39
spros

Dołączył: 09 Lut 2006
Posty: 136
Skąd: krakow - olkusz - kielce
Wysłany: Pią Lut 25, 2011 8:18 pm   

czy wiecie ze bbt przynajmniej raz ukonczylo dotychczas 99 zawodnikow?
najszybsza zyciowka 36:21, najwolniejsza 69:48

jarek znajdujesz sie na 42 miejscu z czasem 53:09. koniecznie musisz sie poprawic :-) zwlaszcza jesli chodzi o czas.
_________________
Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga.
spros@wp.pl
 
 
Poziom: 10 HP   0%   0/230
   MP   100%   110/110
   EXP   72%   16/22
KELOS 

Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 103
Skąd: Wejherowo
Wysłany: Sob Lut 26, 2011 4:30 pm   

Oskar! Fajna sprawa ten challenge :lol:
Kawałek dobrej roboty. :lol:

Strona BB jest super!!
 
 
Poziom: 9 HP   0%   0/193
   MP   100%   92/92
   EXP   15%   3/20
Aleko 

Wiek: 34
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 55
Skąd: Las
Wysłany: Sob Mar 05, 2011 6:27 pm   

Hej, stronka super, ale mam jedną sugestię: uważam że rekordy powinny być rozpatrywane osobno w kategorii solo i open, bo z całym szacunkiem, ale jest różnica pomiędzy ustanowieniem rekordu jadąc samemu całą trasę a ustanowieniem rekordu wioząc się komuś na kole lub jadąc na zmiany w grupie. Oczywiście mam w tym własny interes :)

pozdro
Wojtek
 
 
 
Poziom: 6 HP   0%   0/104
   MP   100%   49/49
   EXP   28%   4/14
spros

Dołączył: 09 Lut 2006
Posty: 136
Skąd: krakow - olkusz - kielce
Wysłany: Pon Mar 07, 2011 6:23 pm   

czyzbys szykowal sie na rekord w solo? dobrze wiesz ze to niewykonalne, bo zawsze jestem przed Toba, przynajmniej do czasu az ja bede w solo. mysle ze powinienes najpierw namowic mnie do zmiany kategorii :-)
edit:
znaj moje dobre serce :-)
tak czy siak jestes w ogonie
_________________
Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga.
spros@wp.pl
 
 
Poziom: 10 HP   0%   0/230
   MP   100%   110/110
   EXP   72%   16/22
Aleko 

Wiek: 34
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 55
Skąd: Las
Wysłany: Pon Mar 07, 2011 8:36 pm   

eee no nie o to mi chodziło, chodziło mi o to żeby w statystykach czyli w rekordach czyli tam gdzie jest najstarszy zawodnik i najmłodszy (bo z tego co wiem to najmłodszym w solo jestem ja i na tym mi zależało :) ) jakby się dało to byłbym baaardzo wdzięczny nawet do tego stopnia, że pozwolę Ci się "wyjątkowo" wyprzedzić w tym roku :)

[ Dodano: Wto Mar 15, 2011 7:16 pm ]
widzę, że moja sugestia nie została rozpatrzona pozytywnie, życie.
 
 
 
Poziom: 6 HP   0%   0/104
   MP   100%   49/49
   EXP   28%   4/14
Sponsor forum

Dolaczyl: 30 Sie 2006
Posty: 4134
Skad: Internet





Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 8